duminică, 7 martie 2010

Bebelasi inveliti in paturica

De 8 martie vreau sa duc la servici ceva....si m-am gandit la acesti bebelasi inveliti in paturica:)

Avem nevoie de:

foietaj (2 bucati)
o punga de 400 g carnati de bere
150 cascaval
1 ou
chimen sau susanFoietajul se scoate din congelator inainte cu o seara si se decongeleaza la frigider. Inainte sa ne apucam de lucru se lasa se incalzeasca putin la temperatura camerei.
Intindem foaia, presaram putina faina, taiem aluatul cu forma zimtata in dreptunghiuri , punem carnatii pe aluatul de aluat si invelim bebelasii:)Ungem cu ou batut cu un praf de sare, radem cascaval si punem chimen sau susan deasupra.Dam la cuptor la foc mare pana se rumenesc frumos.E atat de simplu de facut si sunt atat de buni. Incercati si voi.
Pofta buna!!!

5 comentarii:

Cristina spunea...

Numai sa stea frumos inveliti bebelasii... Daca dau din picioare in cuptor? E prea cald. :))

Bianca spunea...

Haha Cristina..esti simaptica

Anonim spunea...

Buna Bianca.Am intrat in vizita la tine si cu mare voi reveni. Ma bucur ca dau peste romani talentati si chiar apreciati in arta culinara.Am sa revin cu drag si multa curiozitate , cat de curand. Asta este adresa mea de E.Mail , in cazul in care vrei sa mai discutam , in limita timpului liber. Eu din pacate uit sa deschid si sa citesc mailurile , recunosc , dar o fac in general la sfarsit de saptamana. Pup si muuult succes .
Gabriela.
moaca@web.de

Paradis spunea...

Ma bucur ca ti-a placut reteta mea de bebelusi in paturica.Duminica frumoasa.

Paradis spunea...

WoW si cu inventia mea de bebei ai primit premiul 2.Felicitari!..Mi-ar fi placut sa vad si sursa de inspiratie la reteta aceasta..sper sa nu te superi pe mine,era doar o sugestie(am primit o gramada de emailuri in legatura cu reteta de bebei ca nu e trecuta sursa de inspiratie asa cu au alte retete ale tale.)Nu vreau sa te supar.Eu iti doresc o duminica frumoasa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons