marți, 19 ianuarie 2010

Piept de porc cu ciuperci si sos


In weekend am facut aceaste reteta.
Avem nevoie de(pentru 4 persoane):

4 bucati piept de porc
500 g ciuperci
1 ceapa
ulei
sare, piper
500 g cartofi

pentru sos
1 lingura margarina
2 linguri faina
50 ml vin
100 ml apa
cimbru dupa gust
Ceapa se taie marunt si se caleste in 2 linguri de ulei. Ciupercile se taie in felii si se pun peste ceapa. Se lasa la calit si ele vreo 10 minute , se condimenteaza dupa gust (eu am pus delikat de la Knor)
Pieptul de porc se condimenteaza cu sare si piper si se pune pe gratar la prajit.
Gratarele se mentin calde pe gratar sau intr-o farfurie si se acopera.
Se face sosul...se amesteca vinul cu apa si faina si se pun la fiert. Se adauga lingura de margarina si se fierbe pana se ingroasa. Se pune sare si cimbru.
Eu am facut si cartofi prajiti taiati rondele.
Se servesc calde, se pune cate un piept de porc in fiecare farfurie, se pun ciupercile si deasupra se pune sosoul...cat de mult va place si cartofii prajiti.
Am servit si cu muratura evident.
Pofta buna

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons