luni, 11 ianuarie 2010

Papricas de porc cu galuste

Preluand reteta de la Vicky (multumesc!!!) m-am apucat sa fac si eu sa fac acest papricas din carne de porc.
Avem nevoie de:

2 linguri bulion
sos chili
2 cepe
1 capatana usturoi
carne de porc taiata cubulete
condimente (sare, cimbru)
patrunjel

Pt galuste:

2 oua
sare
2-3 linguri de faina
Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei. Usturoiul tocat si el marunt se pune peste ceapa. Cand usturoiul si ceapa sunt calite se aduga bucatele de carne.Se adauga apa si se lasa la fiert pana e aproape fiarta carnea. Condimentam cu credem de cuviinta, eu am pus doar sare si putin cimbru.
Galustele se prepara astfel: se bat ouale cu putina sare si se pune faina.Trebuie sa iasa o compozitie putin mai groasa ca smantana.Cand carnea este aproape fiarta se ia din compozitia de galuste cu o lingura si se pun galustele.Se ia din zeama in care fierbe papricasul cateva linguri care se amesteca cu bulionul si sos de chili dupa gust.
La sfarsit se pune patrunjel tocat si se stinge focul. Este o mancare care se face foarte usor si cu o dificultate scazuta.
Galustele ii dau un gust si un aspect aparte. Noi am servit impreuna cu mamaliga si gogonele din borcan.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons