duminică, 10 ianuarie 2010

Ciorba de perisoare 2

De anul nou am facut ciorba de perisoare.
Eu o fac in 2-3 feluri aceasta ciorba depinde de inspiratia de moment.
De data aceasta am acrit-o cu zeama de varza si lamaie.
Avem nevoie de:

1 os afumat
500 g carne tocata
o cescuta de orez
2 oua
3 morcovi potriviti
1 fir patrunjel
o ceapa
o jumatate telina
500 ml zeama de varza (moare)
1 lamaie
sare, piper, boia
parunjel verde
1 galbenus
200 g smantana

Osul afumat l-am pus la fiert in 3 l apa. Legumele le-am dat prin razatoarea mare de la robot si le-am pus si pe ele in ciorba.

Intre timp am pregatit compozitia de perisoare : am pus carnea intr-un castron, am adaugat sare, piper, boia, 2 oua, o cescuta de orez si am amestecat. Am format perisoarele si le-am pregatit pe o farfurie pana in momentul cand legumele au fierte si le-am adaugat in ciorba. Le-am lasat sa fiarba vreo 20 minute dupa care am turnat cei 500 ml zeama de pe varza si lamaia stoarsa. Am potrivit cu sare ciorba si am presarat patrunjel verde. Am stins focul.

Dintr-un galbenus cu smantana am facut o dresatura si am turnat-o in ciorba aducand-o prima data la aceeasi temperatura cu ciorba.
Osul l-am scos afara, am curatat carnea putina de pe el:) si l-am aruncat.
Ciorba a avut un gust bun de afumat. Am servit-o impreuna cu smnatana si ciolomada cu ardei iute.
Incercati si voi.

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons