luni, 7 decembrie 2009

Shake de capsuni

Peste vara am pus in congelator capsuni.

Am baut mai demult la finii mei shake cu capsuni asa ca am pus si eu capsuni la congelat.
Ieri i-am scos si m-am apucat sa fac copiilor o bautura delicioasa.
Cum am facut? Simplu.

am avut o punga de capsuni congelate (cam 300 g)
1 l lapte
4 linguri miere de albine.

Am pus capsunii asa congelati in blender, am adaugat mierea si laptele si am mixat.
Capsunii s-au zdrobit foarte bine si a fost o bautura pe gustul tuturor atunci cand a ajuns la temperatura camerei pentru a fi bauta.
Am decorat paharul cu o felie de lamaie. Culoarea a fost mai intensa decat se vede in poze.

Se pot folosii orice alte fructe, am sa incerc si cu visine sau prune pentru ca am in congelator.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons