luni, 7 decembrie 2009

Pizza cu sunculita taraneasca

A venit randul pizzei din nou. De data asta am facut-o cu sunculita taraneasca.


Avem nevoie de:

200 g faina
170 ml lapte
2 linguri ulei
o jumtate cub drojdie
putina sare.

sunculita taraneasca (cam 200 g)
mozarella am avut cam 150 g
cascaval cam 200 g
2 fire ceapa
o jumatate ardei rosu
2 ciuperci champinion
6 linguri bulion
1 ou fiert
sare, oregano

Aluatul l-am framantat si l-am lasat la dospit. Cand a fost gata, l-am pus in tava rotunda peste care am adaugat bulion, am presarat putina sare si oregano. Apoi am pus mozarella data prin razatoarea mare si ciupercile taiate fasii subtiri.Am adaugat apoi sunculita taraneasca si ceapa verde taiata marunt.Deasupra am pus oul taiat rondele, ardeiul rosu taiat fasii si cascavalul taiat in bucati mai mari.
Am bagat tava la cuptor pentru cca 25 minute.
Am servit felia de pizza cu un pahar de lapte.

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons