luni, 23 noiembrie 2009

Tocanita de ciuperci

E asa de simplu de facut aceasta tocanita!!!

Am facut aceasta tocaita pentru 2 zile, 4 persoane.

Avem nevoie de:
700 g ciuperci champinion
2 cepe
3 linguri ulei
un gogosar rosu (eu am scos din congelator)
morcov si patrunjel din borcan (se pot adauga si proapeti)
1 lingurita boia de ardei rosie
cateva frunze de patrunjel
3 linguri faina
4 linguri smantana
200 ml lapte
sare, delikat


Ceapa se taie marunt si se caleste in cele 3 linguri de ulei. Cand e gata calita se adauga gogosarul si se lasa si el cateva minute. Ciupercile se spala, curata si se taie cubulete.
Cand gogosarul e calit si el putin, adaugam lingurita de boia dulce si ciupercile. Adaugam apa si lasam sa fiarba vreo ora.
La sfarsit adaugam patrunjel tocat marunt, sare si delikat.

Cu cele 3 linguri de faina, 4 de smantana si 200 ml lapte facem o dresatura pe care o turnam peste tocanita noastra.
Lasam sa fiarba si cand clocoteste stingem focul.
Separat am facut o mamaliga, si am servit impreuna cu mamaliga si gogonele din butoi. (peste mamaliga daca nu tineti neaparat la calorii va sugerez sa puneti si niste smnatana ca e mai buna:))
O minune.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons