marți, 3 noiembrie 2009

Pulpe de pui la cuptor cu legume

In 23 octombrie a fost ziua mea de nastere. Petrecere mare, invitati familia si prietenii. M-am gandit sa nu mai fac vesnicile aperitive pe care le faceam, sunci si salamuri si sa fac o friptura buna din pulpe . Zis si facut.
Am cumparat pulpele, le-am curatat si taiat in doua pentru ca erau intregi.
Deci pentru o friptura normala din pulpe aveti nevoie de:

pulpe
ardei rosu
ardei galben
ceapa
morcovi
cativa catei de usturoi
sare, piper, boia
putin ulei, apa sau vin

Pulpele se curata si spala si se condimenteaza cu vreo ora buna inainte cu sare, piper si boia. Se pun la rece la frigider sa intre condimentele in ele.
Ceapa se taie solzi, ardeii marunt, morcovii rondele, usturoiul rondele.

Se ia tava de la aragaz si se pune folie de aluminiu mai mare pe margini pentru ca pulpele vor veni acoperite cu aceasta folie.
Se pune pe fundul tavei legumele( din fiecare ) si se aseaza pulpele. Deaspura peste pulpe se mai pune un strat de legume.
Inainte sa inchidem folia adauham 100 ml apa, 50 ml ulei si putin vin.
Se acopera bine si se introduc la cuptor pentru 40-50 minute la foc moderat.
Dupa acest timp se indeparteaza folia si sa lasa sa se rumeneasca deasupra.
Ies foarte bune, legumele le dau un gust deosebit.

Noi am servit cu pireu de cartofi, cu mix de legume si cu salata de varza.

Merita sa incercati sa faceti friptura asa, va garantez ca nu va va parea rau.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons