sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Ciorba de rosii cu galuste

Aceasta ciorba era prefereata tatalui meu. Astazi, de ziua mortilor coincidenta m-a impins sa o fac . E o ciorba care ne place si noua si copiii o mananca cu placere.


Aveti nevoie de:

carne de pui sau porc cu os
5 morcovi
2 patrunjei
0 ceapa
0,5 l bulion
2 frunze de telina uscate
sare, delikat
2 oua pentru galuste
gris
Carnea se spala si se pune la fiert in intr-o oala de 3 l impreuna cu putina sare. Morcovii, patrunjeii se curata si se taie in patru dupa care se taie fasii. Ceapa se taie marunt. Dupa ce carnea incepe sa fiarba se spumeaza si cand nu mai face spuma se adauga legumele. Se pun si frunzele de telina uscata.

Cand carnea a fiert se scoate afara si se curata de pe oase, carnea se introduce inapoi.
Din 2 oua am facut galuste si le-am pus in ciorba. Dupa 10 minute dupa ce le-am pus am pus cam 250 ml bulion si am mai lasat sa fiarba. La sfarsit am pus restul de 250 ml bulion, in acest fel mi-am dat seama ca galuste sunt fierte pentru ca s-au dus la fund. Am gustat si am mai pus putina sare si delikat.
Asta e tot, simpla si buna.
Am servit-o cu o lingura de smantana ca e mai gustoasa.


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons