duminică, 1 noiembrie 2009

Ciorba de cartofi cu carnat de casa si bulion

Fiind sambata am avut timp timp sa stau la bucatarie mai mult si am gatit o amiaza buna.
Primul fel de mancare a fost ciorba de cartofi, rapida si buna.

Avem nevoie de:

1 kg cartofi
un fir de carnat afumat de casa (cumparat din magazin)
1 lingurita boia dulce
2 fire telina
1 ceapa alba
5 linguri ulei
2 linguri faina
100 ml bulion
200 gr smantana
sare, delikat

Cartofii se curata, spala si se taie cubulete. Carnatul afumat se taie rondele.
Am luat o oala de 3 l in care am calit 3 linguri ulei carnatul dupa care am adaugat ceapa taiata marunt si am mai lasat vreo 5 minute.Am pus lingurita de boia, frunzele de telina, cartofii si am pus cca 3 l apa. Am acoperit cu capac si am lasat sa fiarba la foc mic. Am mai pus putina sare si delikat de legume.
Cand cartofii sunt aproape fierti se face din 2 linguri de ulei si 2 linguri de faina un rantas care se stinge cu bulion si cu putina apa. Se amesteca bine sa nu se faca cocoloase si se adauga cele 200 g smantana si se baga in ciorba. Se mai da un clocot bun dupa care se scot frunzele de telina afara.
Se serveste calda, e foarte buna, noua ne-a placut.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hello all , Do u need 1000`s of backlinks to your website ? Cheap and easy ? We got a solution for you.. go to [url=http://www.xrumermaster.com]XrumerMaster.com[/url] And find the Cheapest backlinks on the net [url=http://www.xrumermaster.com]Profile Backlinks[/url]!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons