marți, 20 octombrie 2009

Supa de pui cu legume si fidea

Azi am gatit o supa de pui. La mine rar ciorbele(supele) au acelasi gust (doar unele), mereu mai bag cate o leguma doua care ii schimba total gustul..si deobicei in mai bine :).
Suntem amatori de ciorbe/supe si rar se intampla sa nu am doua feluri la amiaza cu toate ca se spune ca nu e bine. Dar asa ne-am invatat si e cam greu sa te dezveti.


Pentru 4 l de apa avem nevoie de:


1 conopida de 0,5 kg
1 gulie medie
3 morcovi
1 patrunjel
cam 1 kg tacamuri de pui (eu am pus spatele de la pui, cosul pieptului si osul de pieptul de de pui curatat de carne- nu foarte bine :))
o ceapa
o jumatate telina
250 g fidea
patrunjel frunze
putin leustean
delikat, sare

Carnea se spala si se pune la fiert impreuna cu putina sare . Cand incepe sa fiarba se curata spuma ce o lasa. Intre timp legumele se taie marunt si cand carnea nu mai face spuma se adauga legumele si delikat de legume.

Lasam sa fiarba in jur de 1,5 ora..sa fie legumele si carnea fierte dupa care scoatem carnea afara, se lasa la racit si am curatat carnea de pe oase, dupa care carnea am bagat-o inapoi in ciorba.
Fideaua am rupt-o cu mana mai marunt si am pus-o in supa sa fiarba cam 10 minute.

Taiem patrunjelul si lusteanul frunze marunt si le adaugam in supa.
Mai dam un clocot, gustam si adaugam sare dupa gust si gata.

Pofta buna.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons