vineri, 16 octombrie 2009

Spaghete milanese

Intr-o zi de sambata la amiaza am gatit spaghete. Copiilor mei le plac foarte mult, si cele rosii cum spun ei (milanese) , si cel albe (carbonara).

Mi-am luat in ajutor plicul de la Maggi "Spaghete milanese"pentru un plus de gust dar nu am respectat instructiunile de pe pachet, mai ales cantitatile de acolo mi se par foarte mici.
Nu e o reteta pe care o respect intdeauna, o fac dupa ce ingrediente am prin casa.


Pentru reteta mea de spaghete avem nevoie de:


o cutie spaghete

400 g sunca
1 cutie de ciuperci
o ceapa alba
2 rosii
1 ardei rosu
o legatura patrunjel
cascaval ras


Intr-o oala inalta se pune apa cu sare, cand incepe sa fiarba se pun pastele la fiert. Intre timp pregatim sosul astfel: ceapa o taiem marunt impreuna cu sunca si le calim putin intr-o tigaie.Adaugam rosiile decojite, ardeii si ciupercile si mai lasam sa fiarba in suc propriu. Dupa vreo 10 minute, adaugam si plicul Maggie pe care il dizolvam in 300-400 ml apa. Lasam la foc pana se ingroasa putin, adaugam patrunjelul tocat marunt si stingem focul.
Strecuram spaghetele, le trecem sub jet de apa, adaugam branza sau cascaval, dupa care punem sosoul si amestecam.
Se servesc calde. Sunt bune si incalzite in cuptor a doua zi.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

Stanjenel spunea...

Daca mai stii si alte retete de spaghete, te rog le postezi pentru ca le plac foarte mult copiilor meisi eu nu prea ma pricep la spaghete :(

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons