duminică, 4 octombrie 2009

Sandwich "Soare"

Cand ai un copil mofturos la mancare, uneori cam faci de toate sa ii faci pe plac. Cam asa am facut si eu intr-o zi de duminica dimineata cand am fost toata familia la micul dejun.

Am luat o felie de paine, am taiat-o pe treisferturi si am pus-o pe o farfurie (farfuria baietelului meu). E de preferat painea toast ca e patrata dar nu avam in casa.

Am facut un ochi dintr-un ou pe care l-am pus peste felia de paine. Am desenet apoi ca niste petale din ketchup (nu mi-au iesit prea bine ca am avut un kechup cam curagtor),
dupa care am pus rondele de castraveti pe margine.
Nu va spun ca uimirea si mirarea a fost maxima, baiatul meu a mancat tot de pe farfurie.
La sfarsit mi-a spus: "Mami sa mai imi faci "Soare" dinasta ca imi place"

Incercati si voi ca merita.


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons