sâmbătă, 31 octombrie 2009

Salam de biscuiti

Am facut salam de biscuiti. Nimic mai simplu, am o reteta rapida pe care o folosea mama mea in copilarie si nu numai.

Aveti nevoie de:
140 g unt
250 g biscuiti zdrobiti sau rupti marunt cu mana
200 g zahar praf
3 galbenusuri de oua
putin rom
cam 200 g nuca macinata (optional)- nuca se rupe cu mana si se prajeste intr-o tigaie fara ulei fara nimic.
3 linguri cacao.


Se freaca untul intr-un castron iar in alt castron zaharul cu galbenusurile (asa e reteta originala dar eu le-am amestecat pe toate impreuna intr-un mixer cu bol).
Pe urma se amesteca toate la un loc si se pune pe o folie de plastic (punga) , se ruleaza si se leaga cu ata la capete. Se pune la congelator 3 ore inainte de servire.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons