vineri, 16 octombrie 2009

Pizza ardeleneasca "varianta mia" :)

Azi mi-a facut pofta Silvia cu pizza. Si pentru ca tocmai ieri mi-am cumparat niste tavi (2 bucati) cu diametrul de 30 cm am zis ca e chiar momentul potrivit sa le incerc. As fi comandat dar daca tot am dat banii pe tavi..era pacat sa cumpar nu?
Zis si facut, m-am apucat de treaba.

Am facut 2 tavi, ambele le-am pus la cuptor impreuna si s-au facut foarte frumos, una pe gratarul normal, cealalta pe gratarul de sus. Cea de sus am lasat-o cu 2 minute mai mult.


Pentru aluat avem nevoie de:



400 g faina
300 ml lapte
4 linguri ulei
1 cub de drojdie
putina sare



Ingrediente pentru pizza :


250 g ciuperci proaspete
300 g sunca
1 cutie porumb dulce
300 g cascaval
300 g mozarella
1 ardei rosu
1 ceapa
pasta tomate
oregano, busuioc, sare


Am facut un aluat din ingredientele de mai sus ( am pus faina, am diovat cubul de drojdie in laptele caldut, am adaugat uleiul si sarea si am framantat putin) dupa care l-am lasat la dospit.
Intre timp am pregatit ingredinetele pentru pizza: am taiat ceapa rondele, ardeii la fel, sunca in lungul, cascavalul l-am dat prin razatoare, mozarella am taiat-o in lungul si am lasat-o bucati, ciupercile le-am taiat fasii subtiri.
Am lasat aluatul la dospit cam 40 minute,dupa care l-am luat, l-am mai framantat putin pe masa si l-am pus in tava de 30 cm.
Am pus primul niste sos de rosii peste care am presarat oregano si busuioc. M-am apucat apoi sa pun ingredientele ,primul rand l-am pus de sunca, apoi am pus cascavalul dat prin razatoare. apoi ciupercile taiate fasii, a urmat ceapa, porumbul si ardeii rondele.La sfarsit am pus feliile de mozarella.
Am dat la cuptor pentru 20 minute.
A iesit o pizza foarte gustoasa, tavile cumparate merita toti banii, am mai facut pizza cu alautul acesta dar in formele astea de pizza e mai gustos. Iese foarte bun, nu e gros si iese putin crocant.

De cina, am servit cate o felie de pizza impreuna cu un pahar de lapte..un deliciu.


Pofta de buna!!!

1 comentarii:

Cristina spunea...

Felicitari, arata super!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons