joi, 24 septembrie 2009

Legume la cuptor

In aceasta seara aveam chef sa gatesc ceva ce nu am mai facut niciodata. Am gasit reteta la o prietena pe unul din blogurile pe care le urmaresc eu si am pus-o si eu in aplicare schimband si adaugand unele legume.

Am preparat legumele astfel:

3 cartofi medii
1 morcov mare
250 g ciuperci
o jumatate de praz
o ceapa verde
300 g varza de bruxelles
o jumatate de telina
1 ardei gras
5 catei de usturoi
2 linguri ulei de masline
delikat
2 fire leustean tocat
cateva rosii cherry
Se spala si taie legumele dupa pofta inimii, se ia un vas termorezistent in care se pune putin ulei de masline la fund si se adauga legumele....eu am format doua randuri ..dupa primul rand am condimentat cu delikat, apoi ultimul iar deasupra am pus niste rosii chery. Am pus 100 ml apa in care am pus putina sare.

Am acoperit cu folie de aluminiu si am dat la cuptorul preincalzit pentru 15 minute. Dupa cele 15 minute minute am luat folia si am mai lasat 30 minute.

Am servit impreuna cu castravete murat...un meniu de cina dietetic.Multumesc pentru reteta Silvia:)
Un mic pont...baietelul meu e mai "gingas" din fire si nu se da in vant dupa legume si atunci m-am gandit sa ii adaug putina smantana peste portia lui de legume...minunat ce gust bun au luat!!!
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons