vineri, 18 septembrie 2009

Ciuperci cu maioneza

Ciupercile cu maioneza sunt un aperitiv minunat.

Eu le fac asa:
500 g ciuperci champinion
1 galbenus de ou
1 lingurita mustar
100 ml ulei
4 linguri smantana
2-3 catei de usturoi
Se curata ciupercile si se fierb cam 30 minute in apa cu sare. Dupa ce s-au fiert se lasa la scurs si la racit.
Intre timp preparam o maioneza cu un galbenus de ou, o lingurita de mustar si ulei. Adaugam in ea la sfarsit smantana si punem sare.
Punem ciupercile in ea (eu le-am lupt in doua cand le-am fiert iar picioarele le-am lasat asa), adaugam uturoiul pisat si mai saram daca e cazul.
Se servesc cu legume si sunt delicioase.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons