marți, 15 septembrie 2009

Ciorba de dovlecel

Astazi am experimentat o noua reteta si anume ciorba de dovlecel.

Mi s-a parut simplu de facut, e mic timpul de preparare si fierbere si la final rezultatul e delicios.
Pt o ciorba in oala de 3 l aveti nevoie de:
1 kg dovlecei,
1 ceapa
2 morcovi mari
1 ardei rosu
1 bucata de telina
l bors
smantana
2 galbenusuri
Spalam si curatam legumele. Ceapa o taiem marunt si o punem in oala cu 2-3 linguri de ulei. Dupa ce s-a rumenit putin adaugam si morcovul dat prin razatoarea mica. Dupa ce s-au calit adaugam si telina taiata cubulete.
Mai amestecam putin sa se inmoaie si intre timp taiem dovleceii cubulete . Eu am lasat si coaja pentru un plus de gust.
Peste legumele inabusite turnam 1 l bors si restul apa.
Cand incepe sa fiarba adaugam si dovleceii taiati, condimentam cu sare, si 2 cuburi concentrat de legume.


Lasam sa fiarba vreo 40 minute dupa care o gustam sa vedem daca e buna si daca e gata o dregem cu 2 galbenuse de ou cu 200 g smantana.

E delicioasa, nu mi-a venit sa cred nici mie avand in vedere ca o fac pentru prima oara in viata!!!

Se mai poate adauga si patrunjel tocat dar eu am uitat:)

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons