duminică, 6 septembrie 2009

Cartofi la cuptor cu dovlecei

Astazi am vrut sa gatesc ceva nou, am facut peste si vroiam niste cartofi mai deosebiti. Am luat reteta de la o buna prietena si am incercat-o.

Pentru 4-5 persoane am avut nevoie de:

6 cartofi, un gogasar mare, o bucata dovlecel, cascaval 50 g , branza burduf 200 g , putin unt, o jumatate capana usturoi, 2 oua, 200 ml lapte, condimente.
Se iau legumele si se curata. Se taie rondele cartofii si dovlecelul si se pun in farfurii separate.

Se curata usturoiul si se taie marunt. Se iau gososarii si se taie cubulete.

Se ia un vas de iena termorezistent si se unge cu unt. Se pune un rand de cartofi, unul de dovlecel, putin gogosar si usturoi, se condimenteaza dupa gust (eu am folosit delikat de Knor si putin piper) dupa care se pune putina branza de burduf sau cascaval.

Se pune alt strat si se condimenteaza si acesta. Deasupra se pune gogosarul taiat cubulete, usturoiul si cascaval ras.

Se bat 2 oua, se amesteca cu putina sare si se adauga cei 200 ml lapte. Se toarna peste cartofi , se acopera cu folie de aluminiu si se baga la cuptorul preincalzit.

Se lasa in jur de 30 minute acoperit cu folia, dupa care se da folia la o parte si se lasa pana cand scade laptele, eu am mai lasat vreo 20 minute.

Se scoate afara, se ia cu paleta si se pune pe farfurie.

Se serveste langa ce doriti dumneavoastra, eu am servit langa crap la cuptor si a fost o mancare foarte gustosa.Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons