duminică, 20 septembrie 2009

Bruschete cu legme si sunca

In seara asta am facut de cina bruschete. Am gasit reteta pe un site si m-am apucat de treaba.

Pentru 3 persoane aveti nevoie de:


3 chifle rotunde
2 oua
1 dovlecel mic taiat rondele
50 ml lapte
6 felii de sunca afumata
un sfert de ardei rosu pentru culoare
3 catei de usturoi
busuioc
sare si condimente


Se taie chiflele in doua, se bat ouale intr-un castron, se adauga laptele, sarea, condimente dupa gust (eu am folosit un amestec de 12 conedimente) , am pus busuioc si am bagat chiflele pe rand. Apoi am luat un vas termorezistent si am aranjat chiflele , punand deasupra lor cate o felie de sunca, feliile de dovlecei subtire taiat, usturoiul taiat , condimente (12 condimente) si busuioc.

Am taiat si ardeiul rosu fasii si le-am pus deasupra.
Am dat la cuptor pentru 20 minute si am servit calde cu rosii si ardei.

E o mancare bunicica as putea spune...

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons