duminică, 23 august 2009

Foietaj cu gem

Pentru azi am vrut sa fac ceva dulce.
Am cumparat din hipermarket foietajul Bella care e foarte bun pt cornulete cu gem.

Am urmat instructiunile de pe pachet si am decongelat aluatul punandu-l in frigider cu o seara inainte.
Apoi am luat prima foaie de aluat si am intins-o pe masa.

Am taiat in lungul si latul aluatul formand patrate mici in care am pus gem (al meu a fost cam moale)

Am lipit apoi colturile si am uns o tigaie cu putin ulei si le-am asezat in tigaie lasand putina distanta intre ele.

Le-am bagat la cuptor cam 45 minute la foc normal.
Cand au fost gata, le-am desfacut cu un cutit si le-am trecut prin zahar praf cu gust de vanilie.
Sunt delicioase.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons