duminică, 30 decembrie 2012

Paella cu pui

 
Dupa ce am facut paella cu fructe de mare (Aici reteta) mi-am dorit sa fac si paella cu pui (valenciana ii mai spune). Bineteles cu ingredinete romanesti... nu chiar originara de la mama ei:)

Am folosit (pt 8 portii)

400 g orez
9 copane de pui (800 g)
2 cepe
2 rosii mari
4 catei usturoi
200 g mazare verde
putin ulei de masline
3 cuburi Knor de pui
o jumatate ardei rosu
putin piper si sare
colorant pt paella (adus din Spania) in lipsa lui puteti folosi putina boia
curry

Se pune putin ulei  intr-o tigaie antiaderenta. Se adauga pulepe in prealabil condimentate cu sare si piper si se prajesc bine pe ambele parti pret de 10-15 minute.
Cand pulpele sunt prajite le scoatem pe un servetel absobant si adaugam ceapa. Sotam ceapa pana cand devine translucida (eu am cam ars-o:) si adaugam usturoiul taiat marunt, ardeiul si rosii bucatele mici.

Amestecam si mai lasam pe foc 5 minute. Pregatim orezul.. eu l-am pus intr-un pahar mai inalt (400 g) si aceasta a fost masura. Proportia orez / apa este 1: 3


Am adaugat orezul in tigaie,mazarea am pus colorant pt paella si putin curry, am pus si pulpele inapoi si am pus 3 pahare de apa pline (paharul cu care am masurat orezul).
 Am dat focul tare sa inceapa sa fiarba si de cand a inceput sa fiarba nu am mai amestecat deloc cu lingura si am lasat fix 20 minute. Chiar daca pare uscata deasupra in interior e foarte zemoasa.
Dupa cele 20 minute se poate lua de pe foc si se serveste imediat cu multa pofta.
Pofta buna!!!

 


















3 comentarii:

Cristina spunea...

La multi ani!!! 2013 sa fie un an bun pentru tine si cei dragi!

DiaMar bucataria galbena spunea...

La multi ani 2013!
Multa sanatate si numai bine!

Rosita Vargas spunea...

Me encanta la paella luce muy bonita y exquisita,abrazos y abrazos.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons