marți, 30 octombrie 2012

Paste colorate cu sunca si maioneza






Buna dragii mei. Nu am mai trecut demult pe aici din lipsa de timp, de inspiratie ...de tot ce doriti:)
In seara asta am facut familiei mele o salata de paste si am avut timpul necesar sa o pozez (doar produsul final) si sa va scriu si reteta.

Am folosit:( 6-7 portii)

500 g paste (Barilla colorate)
250 g sunca
o jumatate cutie porumb dulce
4 castraveti murati
1 gogosar
o jumatate ardei galben
2 galbenuse
200 ml ulei
4 linguri smantana
sare, piper

Pastele le-am pus la fiert in apa cu sare. Cand au fost fierte le-am scurs si le-am trecut prin jet de apa rece. Le-am pus intr-un castron incapator.
Am taiat sunca cubulete mici, am taiat gogosarul si castravetii, ardeiul galben si le-am pus peste paste in castron. Am presarat si porumb deasupra si am turnat maioneza amestecata cu cele 4 linguri de smantana. Am dat gust cu sare si piper.
La sfarsit am adaugat si cateva masline negre.
Atata e tot. Foarte buna si consistenta...
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons