luni, 10 septembrie 2012

Iahnie de fasole

Am facut iahnie de fasole zilele trecute. Ciudat ca nu am facut niciodata pt ca sotul meu nu e amator de aceasta mancare. Am zis ca de data asta incerc marea cu sarea si se pare ca am avut succes:) A mancat si i-a placut.
Am facut-o in stilul meu... fara sa ma uit la vreo reteta.. m-am gandit ca asa trebuie sa fie.

Am folosit:

500 g fasole boabe cu bob mare
500 g carnat de casa (am folosit si subtire gen cabanos si mai gros)
3 morcovi potriviti
2 cepe
putin ulei
5 foi de dafin
sare, piper, pasta de boia de ardei dulce (din tub speciala pt mancarea de fasole)
pasta de gogosari facuta in casa (in lipsa ei puteti pune un gogosar dat pe razatoare)

Fasolea am pus-o la inmuiat-o in apa cu o seara inainte.
A doua zi am luat o cratita mai incapatoare am pus putin ulei si am calit cepele pret de cateva minute dupa care am adaugat morcovii taiati rondele. Am lasat si morcovii 2 minute dupa care am adaugat fasolea scursa de apa si am completat cu apa pana a acoperit-o. Am pus foile de dafin, sarea si putin piper si am lasat-o sa fiarba. Cam o ora cand am constatat ca e aproape gata. Carnatii i-am taiat rondele si i-am pus intr-o tigaie sa se prajeasca putin si sa lase uleiul acolo. Am scursc carnatii si i-am pus in oala peste fasole. Am mai lasat inca 10-15 minute sa fiarba si carnatul. Am mai condimentat cu pasta de ardei. Foile de dafin le-am scos afara din oala la sfarsit.
Atat!! Super delicioasa. Noua ne-a placut.
Am servit-o alaturi de castraveti covasiti (Reteta AICI)  
Pofta buna!!!




0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons