miercuri, 29 august 2012

Clatite cu sunca, ciuperci si mozarella


Imi era pofta de clatite... cu ciuperci, sunca si mozarella.Asa ca mi-am facut.

Am folosit pentru 15 clatite:

250 g faina
1 ou intreg
putina zare
putin zahar
aprox 400 ml lapte
50 ml apa minerala.
25 g unt topit.

Compozitie:

1 cutie ciuperci
1 ceapa
200 g sunca
500 g mozarella
sare, piper
2 catei usturoi

Am pus ingredientele pentru clatite in bolul unui mixer si le-am mixat pret de cateva minute. Am incins o tigaie tefal, am pus cate un strop de ulei si am prajit clatitele pe rand.
Le-am scos pe o farfurie pana cand le-am terminat pe toate.
Cutia de ciuperci am scurs-o de apa iar ciupercile le-am taiat marunt. Am taiat si sunca iar mozarella am dat-o prin razatoare. Toate ingredientele le-am pus intr-un castron si le-am amestecat. Am adaugat sare si piper dupa gust. Am pastrat in jur la 200 g mozarella pentru presarat deasupra pe care am amestecat-o cu cei doi catei de usturoi tocati marunt marunt.
Am umplut pe rand fiecare clatita cu compozitia de mai sus si le-am rulat.
Cand au fost toate gata ...
am uns o tigaie cu foarte putin ulei, le-am asezat pe fiecare una langa alta si am presarat mozarella ce a ramas.
Am dat tava la cuptor pentru 15-20 minute.. pana cand s-a topit mozarella.
Se servesc calde impreuna cu smantana sau sos.. de care doriti.
Sunt delicioase, satioase si foarte gustoase.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons