marți, 5 iunie 2012

Drob de pui

Acest aperitiv l-am facut cu ocazia sarbatorii pascale dar din lipsa de timp nu am apucat sa pun aceasta reteta.
Anul acesta am vrut sa schimb drobul traditional facut din organe de miel , asa ca l-am facut cu organe de pui.
Se poate face cu orice ocazie, deci nu e neaparat sa il faceti doar de paste.

Am folosit:


1 kg ficat de pui
600 g inimi de pui
2 cepe mari albe
3 oua crude (se puteau pune si mai multe)
3 oua fierte
o legatura patrunjel
sare, piper
putin pesmet
Inimile de pui se pun la fiert. Cand sunt pe treisfert fierte (15-20 minute) se adauga ficatul de pui care se lasa maxim 10 minute. Se lasa la racit si cand sunt reci se dau prin masina de carne.
Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei pana devine translucida.
Se pun toate ingredientele intr-un castron, se adauga patrunjelul taiat marunt, 3 oua (puteti pune 5), sare si piper si se amesteca bine pana rezulta un aluat omogen.

Am folosit o tava de cozonac  pe care o ungem bine cu ulei si presaram putin pesment.
Punem jumatate din compozitie dupa care punem 3 oua fierte tare
 dupa care acoperim cu restul de compozitie ce a ramas.
Dam la cuptor pentru 30-40 minute la foc moderat pana cand se rumeneste la suprafata.
Se taie cand e perfect racita, eu nu am mai avut rabdare l-am taiat mai repede:)
E foarte bun.
Merita sa il incercati.
Pofta buna!!!

3 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Eu fac drob de pui de cate ori ni se face pofta de asa ceva!E foarte gustos si mai "usor" decat cel de miel.Delicios!

Alice Kitchenette spunea...

Preferatul meu...arata tare bine si este tare gustos!

Maya spunea...

Imi place drobul de pui. Arata tare bine!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons