sâmbătă, 25 februarie 2012

Creveti sotati in tigaie cu lapte de cocos

Imi era pofta sa mananc creveti. Si am gasit o reteta interesanta si am pus-o in aplicare.

Avem nevoie de:


300 g creveti congelati (sau proaspeti)
lapte de cocos 200 ml
praf de curry
o ceapa rosie
2 catei usturoi
ulei de prajit
10 g mac
50 g fistic
30 g unt
200 g orez
 
Crevetii decorticati se soteaza in putin ulei
 pentru cateva minute dupa care se adauga un catel de usturoi taiat marunt,
 laptele de cocos si curry.
 Separat se soteaza o jumatate de ceapa impreuna cu un catel de usturoi taiat marunt, macul si fisticul taiat grosier.
Se pune peste sosul format si se amesteca cu grija. Se mai lasa 2 minute sa se amsetece aromele si se stinge focul.
Cum se fierbe orezul? Orezul se masoara cu o cana de ex... si la o cana de orez punem o cana si jumatate de apa si punem la foc cu un praf de sare. Dam focul tare si cand incepe sa fiarba reducem focul la minim, acoperim cu un capac si lasam fix 15 minute. Rasturnam orezul intr-o sita si il clatim cu apa.
 Jumatatea cealalta  de ceapa se pune la calit in unt si se soteaza cateva minunte. Se adauga orezul proaspat scurs si clatit de apa. Se adauga putina sare si se soteaza pana cand se incalzeste.
Pregatirea farfuriei: punem un inel de inox in farfurie si aranjam orezul in inel apasandu-l cu o lingura.
 Apoi aranjam crevetii cu coada in sus si turnam sos dupa placul inimii.
O mancare simplu de facut si delicioasa. Crevetii sunt foarte gustosi iar sosul cu un gust minunat.
Ce ziceti? Incercati si voi nu?:)
Cam asa arata... farfuria mea....
Si dupa ce am gustat din farfurie...
 

Pofta buna!!!

7 comentarii:

giovanna spunea...

mm... foarte interesant. am sa ii incerc si eu.

TeoBucatar spunea...

Am vazut ca se foloseste mult laptele de cocos in retetele asiatice!Trebuie incercat!

Bianca spunea...

E super reteta.. si eu folosesc pt prima oara laptele de cocos si e excelent.

langmina spunea...

Foarte buni!

Zuzele spunea...

M-ai nenorooooooooooociiiiiiiiiit!!!!!!!!! Cine m-a pus pe mine sa intru aici????? Cine te-a pus sa gatesti creveti???? Tu nu stii ca eu ador crevetii si la ora asta n-am de unde cumpara????????? :(((((((((( Vai, cum arata!!!! Bestiali!!!

Cristina spunea...

Reteta aceasta merita incercata.

Bianca spunea...

:)) Zuzele esti simpatica rau:))
Cristina pupici

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons