miercuri, 2 noiembrie 2011

Pui cu legume in vasul roman

O mancare care practic se face singura. Nu necesita prea mult efort din partea dvs si e chiar binevenita cand frigul va bate la geamuri:)
Din nou pui...se pare ca ultimele postari sunt doar cu pui (asa s-a nimerit:))

Am folosit:


pulpe de pui
ciuperci
ardei rosu
ceapa
usturoi
sare, piper
ulei de masline
o canita vin dulce

Vasul roman se tine inainte de intrebuintare cel putin 20 minute scufundat in apa rece (inclusiv capacul)
Apoi luam jmatate din ciuperci si le taiam marunt, ardeiul rosu, o jumatate de ceapa si usturoiul,
punem pulpele de pui condimentate cu sare si piper,
dupa care acoperim din nou cu un strat de legume (ciuperci, ardei, ceapa, usturoi).
Presaram putin ulei de masline, punem o canita de vin dulce , acoperim vasul si dam la cuptor pentru 50 minute. Apoi luam capacul jos si mai lasam 15 minute pana se rumesc frumos.
Asta e tot, servim imediat.
Celor din familie le-am servit si un orez simplu, fiert in apa cu putina vegeta, cand a fost fiert am adaugat putin unt in el si l-am pus in farfurie langa pulpe.
O mancare simplu de facut si foarte gustoasa.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce arome delicioase.Mi-ai facut pofta.Pup!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons