miercuri, 21 septembrie 2011

Creveti cu orez si morcovi sote

Am fost singura cu copii si mi-am permis rasfatul fructelor de mare:)
Eu si fiica mea adoram crevetii. Stiu ca unii dintre voi vor spune bleah dar sa stiti ca e foarte buna carnea crevetilor. Pana nu o incercati nu mai spuneti bleah ca nu aveti dreptate:))
Asadar reteta e super simpla si gustoasa.

Am folosit:


150 g orez cu bob lung
1 ceapa mica
2 morcovi
50 g unt
200 g creveti rose
4 catei usturoi
sare, boia, piper
3 linguri ulei
Orezul se pune la fiert in apa cu putina sare. Cand e fiert se baga sub jet de apa si se lasa deoparte.
30 g unt se pune intr-o craticioara peste care se adauga morcovul razuit pe razatoarea mare.
Se lasa sa se caleasca putin amestecand din cand in cand. Cand s-a inmuiat putin adaugam putina sare si piper si lasam deoparte.
Ceapa se curata, se taie marunt si se caleste in 20 g unt. Cand s-a inmuiat se adauga orezul si se amesteca incet. Se condimenteaza cu sare si putin piper.
Jumatate din portie am scos-o afara iar in jumatate am putina boia de ardei, am amestecat si am stins focul.

Cei 4 catei de usturoi se taie cu cutitul si se pun intr-o tigaie impreuna cu crevetii.
Se intorc crevetii pe ambele parti pana cand capata o culoare aurie semn ca sunt facuti (5 minute lafoc iute)
Am folosit un inel pentru a pune orezul in farfurie,..am pus inelul, am pus orezul alb, apoi morcovul sotat, apoi orezul rosu si din nou morcov deasupra.

Crevetii langa.
Delicioasa aceasta mancare!!!
Nu a mai ramas nimic:))..mai ales ca s-a infintat si vecina si a mancat si ea pentru prima oara creveti la mine:)  Am prostit-o ....hihi;)) si nu i-a parut rau deloc:)
Pofta buna!!!

10 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

si mie imi plac crevetii...buniii:) arata tare bine cum i-ai facut! sa va fie de bine!

Cristina spunea...

Foarte bine arata. Mie imi plac tare mult fructele de mare. Nu gatesc pentru ca si ai mei stramba din nas.Crevetii i-ai pus doar cu usturoi in tigaie, fara ulei?

Cristina spunea...

Creveti as manca la orice ora din zi!!! Buni!

AdinA's Cakes spunea...

Arata delicios si este foarte buna!

Andrea's Cake spunea...

Foarte gustos si apetisant arata,dar...Intotdeauna exista un dar...Eu nu cred ca as putea manca creveti.Poate cu ochii inchisi.Nu contest ca sunt buni,dar eu inca nu sunt convinsa.Oricum imi place cum ai prezentat acest meniu.Si...sa va fie de bine.Pupici.

TeoBucatar spunea...

M-ai omorat cu crevetii tai!Tre sa fac cat mai repede!Dezmat culinar e aici la tine!Pup!

giovanna spunea...

mmm... suuuuper bun! mai anunta si tu cand gatesti din astea poate mai apar si altii in vizita:)))

sarah spunea...

imi plac mult crevetii dar ii folosesc doar decorticati.voi cum ii curatati daca nu ii decorticati?pupicei

Bianca spunea...

@ Mersi fetelor.
@Cristina, am pus foarte putin ulei in tigaie
@Sarah se curata f usor...spaniolii asa iimananca si asa am invatat si eu sa ii fac. Dupa ce sunt prajiti se rupa capul, coada si se desfac picioarele si se da carapacea aia jos. Super simplu..in 2 miscari e decojit. Sunt spanioli care sug si capul si coada...atat de mult le place:) Si prajiti cu putin usturoi si ulei sunt bestiali. Incearca-i:)
@ Giovana daca viitoare fac o strigare:))

Zuzele spunea...

Mama, cine zice bleah la creveti??:))) Inseamna ca a trait degeaba:))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons