duminică, 31 iulie 2011

Semifreddo cu orez si sos de ciocolata





Din colectia Adevarul am cumparat de la chiosc cartea "Deserturi de ciocolata"pentru ca imi place sa incerc mereu deserturi noi.
Si din aceasta carte am ales sa fac pentru astazi Semifreddo cu orez. Se face foarte repede si nu necesita mult timp in fata aragazului:)

Avem nevoie de:


100 g orez
400 ml lapte
300 ml frisca
100 g zahar
3 galbenusuri
1 paharel de rom
o esenta de vanilie
o lamaie


Pentru sos


150 g ciocolata
un paharel rom
Laptele se pune la fiert impreuna cu esenta vanilie si cu lamaia stoarsa. Cand fierbe se adauga orezul si se lasa sa fiarba 20 minute bune, pana cand absoarbe tot laptele. Se lasa la racit.
Intre timp galbenusele, zaharul si paharul de rom se pun pe baie de aburi. Se bat cu telul pe bain-marie pana obtinem o compozitie spumoasa. Se lasa si ea la racit.
Frisca se bate cu mixerul. Orezul se amesteca cu crema de oua si apoi cu frisca batuta.
Se pune la frigider in forme de aluminiu pentru minim 3 ore (la mine toata noaptea)
Inainte de servire ciocolata se topeste impreuna cu paharelul de rom si se adauga peste desertul nostru.
E foarte bun acest desert, noua ne-a placut foarte mult.
Merita sa il incercati, e foarte fin si gustos. Si cu un gust minunat de rom...
Pofta buna!!!

9 comentarii:

Edith spunea...

Ce fain este si ce simplu se face.
Vineri nu am luat-o desi am trecut pe langa ea, dar maine nu mai scapa carticica cu ciocolatoase! :)

Bianca spunea...

Edith e super faina cartea..merita sa o cumperi.

Cristina spunea...

Super arata!

Antonina spunea...

Da... am luat si eu carticica!! tare interesanta e .. Cat despre dulcegaria asta... nota 10 !! o saptamana minunata!

AdinA's Cakes spunea...

Super arata desertul!

Maya spunea...

Arata tare bine desertul asta cu orez!
Foaaaate îmbietor.
Pupici :*

Maya spunea...

Arata tare bine desertul asta cu orez!
Foaaaate îmbietor.
Pupici :*

Cristina spunea...

Arata bine de tot!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Vreau si eu. Dar de la tine! :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons