miercuri, 1 iunie 2011

Pulpe de pui la cuptor cu legume

Din pulpele de pui se pot gati diferite mancaruri. Pe langa pulpele de pui se pot adauga diferite legume.

Eu am folosit:

6 pulpe de pui
2 morcovi
500 g ciuperci
2 cepe
3 cartofi
10 catei usturoi
100 ml vin
sare, piper
ulei de masline.


Mai intai spalam si curatam bine pulpele de pui. Apoi le condimentam cu putin piper si le punem la prajit in 3 linguri de ulei masline. Cand s-au rumenit pe ambele parti le scoatem pe un servetel absorbant. Ceapa o taiem julien si o calim putin si pe ea intr-o lingura de ulei. Cartofii si morcovii taiati rondele
ii calim pret de cateva minute la foc repede tot in 2 linguri ulei.
Intr-o tava de aragaz asezam legumele calite, apoi pulpele de pui,
usturoiul taiat, ciupercile si ceapa calita.
Presaram putina sare si 100 ml vin. Acoperim tava cu o folie de aluminiu si bagam la cuptor la foc potrivit.
Dupa 20 minute scoatem tava, indepartam folia si mai lasam pentru 20 minute sa se rumeneasca.
Servim alaturi de muratura preferata,

eu am facut ardei copti cu otet.
 Foarte bune, un pranz sau o cina excelenta.
Pofta buna!!!

4 comentarii:

giovanna spunea...

cred ca au fost super bune. am inghitit in gol:) salivez deja. fug de aici ca nu e de bine:))

Adela Zilahi spunea...

Tare bune Bianca! si eu fac asa dar nu pun ciuperci , sotul nu este prea incantat de ciuperci! pupici!

AdinA's Cakes spunea...

Foarte bine arata,cam asa fac si eu si ne place mult !Pupici!

Lenesu spunea...

ioi ce bine arata ardeii aia :-))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons