miercuri, 15 iunie 2011

Concurs afacere online: Castigatoare

Pentru cei care nu stiu..am castigat la concursul organizat de Lenesu. Premiul consta in hosting si gazduire timp de un an pe un site.
Acum trebuie sa ma gandesc la un domeniu, un nume care sa ma reprezinte si cu care voi merge mai departe in aceasta pasiunea a mea, adica retete online.
Blogul va fi transferat in totalitate pe partea de site / domeniu si nu se va pierde nici o reteta.

Eu m-am gandit la www.bucatriadincasamea. com (pt ca asta e si numele blogului plus, plus ca acest blog/site se bazeaza pe "intamplari reale din bucataria mea":))  dar mi s-a sugerat ca ar fi un nume prea lung.
Voi ce ziceti?
V-as fi recunoascatoare daca ati veni cu niste idei...

1 comentarii:

nicoleta spunea...

Brava,felicitari!
Daca este prea lung bucatariadincasamea.com ai putea pune retetecasa.com sau retetedecasa sau retetebianca...apoi vezi tu ! :-)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons