luni, 2 mai 2011

Drob din organe de miel si pui

Reteta aceasta vine foarte tarziu dar o scriu sa fie pe blog pentru anul viitor:)
Anul asta am facut drobul putin diferit, punand si ficat de pui pe langa organele de miel.

Am folosit:

1.5 kg organe miel

500 g ficat de pui

partea verde de la 2 legaturi ceapa
2 cepe albe

1 legatura patrunjel

6 oua (mergeau vreo 8)

sare, piper

untura


Organele le-am pus la foc in apa cu putina sare. Dupa 5 minute dupa ce a inceput sa fiarba ficatul de miel si cel de pui l-am scos afara deoarece acesta devine amar daca fierbe mai mult. Restul organelor le-am mai fiert inca 15 minute.
Apoi am scurs si am pus la racit.Ceapa am taiat-o marunt si am calit-o in putin ulei pana s-a inmuiat.
Organele cand s-au racit le-am dat prin masina de carne.Apoi am pus totul intr-un castron, am adaugat ceapa calita, patrunjel verde tocat, cele 6 oua, sare si piper si am amestecat bine.
Apoi am pus pe fundul unei tavi de aragaz niste untura de porc. Am pus compozitia peste untura niveland-o cu lingura (anul asta nu am avut prapore).Am pus inca doua linguri de untura deasupra si am dat la cuptor la foc potrivit pentru 30 minute.
Din cand in cand am deschis usa cuptorului si cu lingura puneam untura peste drob.
Cand s-a rumenit deasupra am stins focul si imediat am scurs untura din tava, altfel riscam sa se traga in el.
Noi il servim alaturi de oua rosii, sunca , ridichi si ceapa rosie in prima zi a pastelor.Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons