luni, 9 mai 2011

Ciuperci pane cu salata

In seara asta va propun din nou o cina usoara si foarte rapida.

Avem nevoie de:

salata verde
2 ridichi
2 cepe verzi
masline
ulei masline
otet balsamic
o bucata urda

ciuperci plurotus
2 oua
faina
Ciupercile se spala si se despart din buchete. Ouale se sparg intr-un castron si se bat bine cu telul. Adaugam faina, sare si piper. Ciupercile le trecem prin aceasta compozitie si le punem la prajit.
Cu restul legumelor facem o salata. Salata am rupt-o in bucati mai mici, ridichile le-am taiat marunt, ceapa la fel. Am adaugat putin ulei si otet si sare dupa gust. Am presarat cateva masline verzi si cateva bucati de urda.Servim salata impreuna cu ciupercile pane.
Asta e tot.Deelicioasa.
Pofta buna!!!

3 comentarii:

SWEET CAKE STUDIO spunea...

fata harnicuta cand mai ai timp de toate bunatatile???Ca eu de cand cu torturile astea mai mult cu cartofii ..hihihiSuper arata si ciupercile dar si salata preferata mea...

Bianca spunea...

Pai gabi si eu din cauza torturilor tot mancaruri dinastea rapide care nu necesita loc la frigider:))

giovanna spunea...

cred ca au fost tare buneeee

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons