sâmbătă, 16 aprilie 2011

Pui in stil chinezesc


Mi-a placut aceasta reteta cand am vazut-o asa ca am pus-o in aplicare.
Mi-a placut sa o gatesc deoarece se face foarte repede, ca orice mancare cu specific chinezesc.

Avem nevoie de:

3 pulpe de pui dezosate si fara piele
3 fire ceapa verde

4 catei usturoi

5 linguri ulei prajit

reteta scrie ardei iute -eu nu am pus


pentru marinada de pui:

1/3 lingurita sare
2 lingurite sos soia

2 lingurite vin (de orez daca aveti)

2 lingurite amidon

2 lingurite apa

pentru sos:
3 lingurite zahar
1 lingurita otet de vin

5 linguri suc de rosii (bulion)

1 lingurita amidon

1 lingurita apa


garnitura:

orez salbatic
Pulpele de pui se taie cubulete si se pun intr-un castron. Peste carne turnam marinada de pui, amestecam totul bine si dam la frigider pentru 20 minute.Ingredientele pentru sos le amestecam si lasam deoparte.Ceapa verde o taiem in fasii de aprox 5 cm, separat partea alba de cea verde. Partea verde se pune deoparte pentru ca o folosim la sfarsit. Usturoiul il tocam sau taiem marunt.
Dupa 20 minute incepem prepararea:
Punem uleiul intr-o tigaie si prajim cubuletele de pulpe pana capata o culoare aurie. Le scoatem afara, adaugam o lingurita ulei si adaugam partea alba de la ceapa si usturoiul si calim cateva secunde. Adaugam apoi bucatile de pui dupa care turnam sosul de tomate pe care l-am preparat la inceput. Sosul se va ingrosa in cateva secunde asa ca luam tigaia de pe foc si adaugam fasiile de ceapa verde si amestecam.Servim cu orez, eu am fiert orez salbatic, l-am clatit si apoi l-am condimentat dupa gust.
O mancare excelenta, rapida, si foarte, foarte gustoasa.
Merita sa o incercati deoarece e foarte rapida.Pofta buna!!!Sursa

3 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

hmm arata excelent! cu siguranta este foarte gustoasa... nu te-as refuza cu asa masa...pupici1

sara & Miki spunea...

Un deliciu. Pup!

Maya spunea...

Arata tare bine,si îmi place ca se face una-doua!Cele mai faine retete sînt astea care se fac rapid!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons