joi, 10 martie 2011

Fritatta cu legume

Am pregatit aceasta mancare in weekendul care a trecut dar din lipsa de timp doar acum i-a venit randul la postat.
Este un mic dejun excelent pentru o familie adunata duminica dimineata pentru micul dejun.
Eu m-am trezit putin mai devreme pentru ca vroiam sa fac aceasta fritatta care se aseamana cu omleta noastra pe care o stie toata lumea doar ca la asta ii spune putin diferit:) Nu intru in amanunte de ce se numeste fritatta si nu omleta...o sa va lamuriti pe parcurs.
Cantitatile date sunt suficiente pentru 6 pers, noi am mancat toti 4 si a ramas si pentru a doua si e foarte buna si incalzita.

Avem nevoie de:

o jumatate buchet de brocolii
1 morcov
1 jumatate ardei rosu
o fasie ardei galben
1 rosie
2 ciuperci chmapinion
1 ceapa verde
200 g branza feta
50 g mozarella
5 oua
patrunjel verde
sare, piper
Intr-o tigaie cu coada mai rezistenta la temperaturi inalte (a mea nu are coada) se pun 2 linguri de ulei dupa care adaugam morcovul taiat in fasii. Il lasam putin sa se inmoaie dupa care adaugam ardeiul taiat cubulete. Cand si ardeiul s-a inmuiat putin adaugam ciupercile taiate julien si ceapa verde. Calitul acestor legume nu dureaza mai mult de 5-6 minute. Brocoli se spala, se rupe in bucati mai mici si se pune si el peste celelelate legume in tigaie. Amestecam putin sa se distribuie bine dupa care adaugam rosia taiata felii.Intre timp batem ouale cu putina sare si piper, adaugam verdeata si turnam ouale batute peste legumele sotate.Adaugam si branza taiata cubulete (ideea e sa aveti o branza care nu se sfarama la temperaturi inalte, de aceea eu am ales feta) , condimentam cu putina sare si piper si lasam fritatta sa se intareasca in partea de jos fara a amesteca deloc.(puteti pune piperul inainte sa puneti ouale, astfel fritatta va arata mai bine la final)Atunci cand incercati sa desprindeti marginea cu ajutorul unei furculite si vedeti ca ea e facuta si s-a intarit, bagati tigaia la cuptorul preincalzit pentru 10-15 minute la foc potrivit.
Dupa expirarea timpului si daca vedeti ca partea de sus e facuta, fritatta se scoate din cuptor , se lasa cateva minute sa se raceasca dupa care se portioneaza.Este nemaipomenita!!! Va garantez ca se poate oricand compara cu o pizza buna, plina de legume.Noua ne-a placut foarte mult, eu am fost extrem de incantata de rezultatul final, si ca aspect si ca gust.
Merita sa o incercati, nu o sa va para rau.Pofta buna!!!
Sursa

4 comentarii:

Dee spunea...

genial! scriu ingredientele si direct la piata ma opresc!!!

am si oua de tara de la mama! muhahaha!

Anonim spunea...

perfect :))

felis spunea...

Trebuie sa fie delicios!!...

Virtualkid spunea...

Si mie imi place sa tai morcovul tot asa, fasii...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons