marți, 29 martie 2011

Ciorba cu carne porc


Am facut o ciorba..din nou inventiva cand vine vorba de ciorbe:) Niciodata nu le fac la fel:)

600 g pulpa de porc
1 cartof mare
6 ciuperci
1 bucata telina mai mica
2 morcovi
1 ceapa
sare, delikat

2 oua
smantana
o cana zeama de varzaAm taiat carnea cubulete si am pus-o la calit in 2 linguri ulei. Cand s-a rumenit putin am adaugat si morcovii taiati rondele telina cubulete si ceapa tocata. Am amestecat putin si am lasat sa se inmoaie amestecand din cand in cand.
Cand legumele s-au inmuiat am stins cu apa si am lasat la fiert vreo 40 minute. Apoi am adaugat ciupercile si cartofii cubulete pentru inca 30 minute.Albusele se separa de galbenuse. Albusele se pot pune in fir subtire in ciorba.
Se da gustul cu putina sare si delikat si se adauga o ceasca de zeama de varza sau mai mult. Se ma da un clocot si se stinge focul.
Galbenusele se freaca cu 300 g smantana. Se adauga amestecul in ciorba, mai intai aducem la aceeasi termperatura adaugand treptat cate un polonic de ciorba.
Asta e tot.Simpla si gustoasa.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons