joi, 24 martie 2011

Aripi crocante de pui cu legume sote

Dupa ce v-am facut ieri pofta cu fasole frecata cu cabanos :)) (Aici) azi vreau sa va fac pofta cu niste aripioare de pui, crocante si delicioase.
Este un pranz facut in 20 minute.
Binenteles ca puteti sa faceti un castron de cartofi pai langa dar eu am hotarat sa incerc sa evit pe cat pot cartofii pai asa ca pentru mine am gatit legume.

Am folosit:

500 g aripioare de pui fara varfuri
sare
piper

o varza
1 ceapa
un morcov
o jumatate ardei gras
2 linguri ulei
frunze patrunjel
delikat

Aripioarele fara varfuri le-am mai taiat o data in doua, le-am spalat si uscat cu un prosop de hartie dupa care le-am condimentat cu sare si piper si le-am pus la prajit pe gratarul incins.Intre timp am curatat o ceapa , taiat-o marunt si am pus-o la calit in doua linguri ulei. Varza am taiat-o marunt si am adaugat-o peste ceapa. Morcovul l-am curatat si l-am taiat pe lungime, la fel si ardeiul rosu si le-am pus peste varza. Amestecam bine , astfel incat legumele sa se inmoaie si sa se caleasca. Presaram niste patrunjel verde deasupra si condimentat cu putin delikat sau sare.
In maxim 20 minute e gata totul..aripioarele prajite si legumele sotate.Am mai facut si un mujdei de usturoi ca Aici si gata pranzul sau cina:)
Foarte bune aripioarele....e adevarat ca in casa se cam face fum cu ele dar merita :)Pofta buna!!!

3 comentarii:

Mariana spunea...

Foarte bune!

Antonela spunea...

Doamne Bianca,te-as lua la mine acasa!imi imaginez ce papa bun faci fara sa gust,doar privind imaginile!felicitari!

Dana Mariette spunea...

Imi plac retetele rapide !Ai un blog foarte interesant,am sa te mai vizitez!O zi buna!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons