sâmbătă, 18 decembrie 2010

Tort Fulger McQueen 3

Luni a fost ziua nepotului meu Alex. Astazi si-a tinut ziua de nastere cu familia si cativa prieteni.
Alex e si finutul meu, primul meu finut:) A implinit 8 ani. Sora-mea me-a rugat sa ii fac un tort. L-am intrebat pe Alex ce tort vrea si mi-a raspuns : Cars.
Am zis ok...m-am tot gandit ce sa fac, cum sa fac...vroiam sa fac si alt personaj din celebrul serial nu doar pe Fulger. M-am gandit ca il fac pe Mater (camioneta) si in ultima clipa am zis totusi sa intreb daca e ok:) Alex a spus nuuu, il vroia pe Fulger. Deci ce aveam de facut? L-am refacut a treia oara pe Fulger:)
Si a fost foarte bucuros de masinuta lui favorita.Si poze cu tortul:
La multi ani puiule!!!

6 comentarii:

Cristina spunea...

Foarte fain tortul! Sa-ti traiasca nepotelul.

Cakeni spunea...

La multi ani finutului tau,dar despre tort e cel mai tare pana acum. Pe Mater si eu as face dar inca n-am avut cerinte.pupici:)

mirela spunea...

Sa-ti traiasca nepotelul,,,iar tortul superb,,,,pupici!!

Bianca spunea...

Multumesc fetelor de urari.Si de laude normal:)

giovanna spunea...

mie mi-a placut mai mult nr 2, dar e foarte dragut si acesta, iar daca ne luam dupa bucuria copiilor a fost un tort de nota 10. te pusi.

Bianca spunea...

Giovanna si mie mi-a placut numarul 2 mai mult. Asta e...stiu unde am gresit si era prea tarziu sa corectez. Asta iesea mult mai bine daca il faceam mai ingust dar atunci riscam sa nu ajunga la toti invitatii/ Plus trebuia sa inalt lateralul din fata putin. Asta e..

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons