miercuri, 8 decembrie 2010

Mingiute aperitiv cu masline

Ideea acestor mingiute mi-a venit dupa ce am vazut pe blogul Andreei aceasta reteta postata (adica aseara:)) Multumesc de idee Andreea.
Mi-a placut atat de mult ca m-am pus pe treaba si in mai putin de o ora am facut un aperitiv delicios. E foarte potrivit pentru masa de Craciun si se poate face in orice combinatie doriti.

Avem nevoie de:

200 g faina
100 g unt
un pumn de masline negre
50 g crema de branza (Almette)
1/2 lingurita bicarbonat
1/2 lingurita praf de copt
100 g cascaval
1 ou
2 linguri ulei de masline aromat
sare,
optional pudra de ciuperci
Modul de preparare e foarte simplu. Se amesteca faina cu untul taiat bucatele, cu oul (al meu a fost urias cu doua galbenuse:) ) cu praful de copt, cu bicarbonatul cu crema de branza si cu cele doua linguri de ulei. Se amesteca pana devine un aluat nelipicios. Se adauga apoi cascavalul dat pe razatoare, sarea, praful de ciuperci si maslinele taiate. Se amesteca toata compozitia dupa care se formeaza bilute micute care se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt lasand un pic spatiu intre ele deoarece mai cresc la copt. Tava se introduce la cuptor pentru 20 minute la foc moderat (pana cand mingiutele devin aurii la suprafata)
Au iesit destul de multe din acest aluat, nu mi-a ajuns o tava, asa ca in aluatul ce mi-a ramas si pe care l-am pus in alta tava am adaugat 5 felii de salam taiate marunt.E un aperitiv minunat...chiar merita sa il incercati ca merge foarte repede si e delicios. Sunt foarte bune atat reci cat si calde.
Am facut si in viarianta cu kaizer si gogosar aici reteta o gasiti (aici) Pofta buna!!!

4 comentarii:

giovanna spunea...

da, da... suna a fi foarte gustoase. cred ca e un aperitiv ce merita incercat.

Bianca spunea...

Sa stii ca merita!!!

Andreea spunea...

Ma bucur ca ti-au placut, draga Bianca! Pupici.

Maya spunea...

Hey,si asta e faina.Ador maslinele!Merci mult!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons