duminică, 7 noiembrie 2010

Pulpa de miel cu cartofi aurii

Mai aveam in congelator o pulpa de miel asa ca azi fiind duminica m-am gandit sa o gatesc.
Nu suntem adeptii carnii de miel si o mancam cu placere doar la gratar afara. Dar cum zilele cu soare s-au terminat am ajuns sa o gatesc in casa.
Am facut-o in cuptor, alaturi de cartofi aurii si sos tzatziki.

Avem nevoie de:

1 pulpa miel

Marinata:

rozmarin
maghiran
oregano
piper
boia
cateva fire patrunjel
5 catei usturoi
sucul de la o jumatate de lamaie
praf de usturoi granulat
sare
6 linguri ulei masline

Cartofi aurii

700 g cartofi
delikat (Knor)
boia

Sos Tzatziki (reteta Aici)

Pulpa de miel se spala si se curata de piele. Se cresteaza pe alocuri cu cutitul pentru a se patrunde mai bine.
Intr-o farfurie se pun ingredientele pentru a face marinata (sare, piper, rozmarin,oregano, patrunjelul, maghiran, uleiul de masline, sucul de la o jumatate de lamaie,usturoiul pisat, praful de usturoi) cu care se unge carnea de miel si se lasa 2-3 ore.Pulpa se da la cuptor pentru 15 minute la foc mare, dupa care se reduce focul si se mai lasa inca o ora (dupa 30 minute se intoarce pe partea cealalalta).
Pregatirea cartofilor.
Cartofii se curata si se taie in lungul in 4 sau 6. Se fierb in apa cu putina sare pentru 5 minute de cand incep sa fiarba daca folositi cartofi galbeni, daca sunt rosii 7 minute.
Se scurg de apa si adaugam delikat (Knor) si boia de ardei dulce. Ii prajim in baie de ulei timp de 5-7 minute pana devin aurii.Pulpa de miel se aseaza pe un platou si de jur imprejur se pun cartofii.
Se serveste alaturi de sos tzatziki sau de ce doriti.
Pulpa astfel preparata nu are gustul acela puternic de miel si este foarte frageda in interior.
Noua ne-a placut foarte mult.
Pofta buna!!!

3 comentarii:

sara & Miki spunea...

Mie imi place mielul si in special friptura, asa ca dau o fuga pana la tine... daca mai ai??? Pup!

giovanna spunea...

eu nu sunt cu carnea dar atat de bine mi-ar fi cazut si doar acrtofii aceia cu sosul tzatziki... mmmmm
ce pofta....

Bianca spunea...

@ Sara mai am de-o portie:)) pupici.
@ Giovanna si lui Dani i-au placut de numa..baga la sos de numa:) Pupici

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons