luni, 27 septembrie 2010

Tort scrumiera ( Ashtray cake)

Ieri am facut un tort mai deosebit, inedit as putea spune.
Mi-a placut mult modelul cand l-am vazut la Giovanna si am vrut sa il incerc si eu.
Azi a fost ziua de nastere a sefului meu si noi angajatele ne-am gandit sa ii facem o surpriza.
Si ce ar merge cel mai bine unui domn caruia ii plac si cafeaua si tigara?
Un tort scrumiera cu gust de cafea..deci tiramisu.A fost "very yumy "(exact asa a spus frumoasa lui sotie)Am primit si cuvinte de laude asa ca sunt foarte multumita si fericita.
La multi ani sefu!!

15 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

faina ideee....azi -maine iti deschizi cofetarie:)

Bianca spunea...

Daaa, chiar ma gandeam ca daca imi deschid nu imi trebuie contabila si ies ieftin:))) Pupic

Cristina spunea...

Foarte reusit tortul. L-ai dat gata pe sef.

Anonim spunea...

Adica tu esti contabila , sa inteleg?Sa mi lasi adresa de mess ca vrea sa stam de vb , nu , nu ti cer nimic:)), doar o sa te intreb cate ceva:P In ceea priveste tortul esti extraordinara, arata bestial si cred c a fost very yummy in did:))

Bianca spunea...

Cristina, ai dreptate...l-am dat gata:)

Bianca spunea...

Darias multumesc de complimente.

maria mihalache spunea...

Ingenioasa idee, frumos tort.Pup!

sara & Miki spunea...

Ingenios... meriti o prima de la sefu pentru asa un tort...

Bianca spunea...

Maria multumesc mult

Bianca spunea...

Sara...prima o voi prima la dreapta probabil:)) sau la stanga:))

Petite Foury spunea...

Bianca, am impresia ca tocmai te-ai ales cu o marire de salariu :-)))) Foarte reusit tortul! Puuup

Gabriela spunea...

Arata suuuper tare...meriti toate laudele din lume,de la mine cele mai multe!te pupic!

Bianca spunea...

Petit Foury...da pe naiba:)) As vrea eu:) Multumesc de laude. Pup si eu

Bianca spunea...

Gabriela multumesc mult de tot. Pupici.

geta spunea...

foarte frumos!tare mare rabdare ai!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons