miercuri, 4 august 2010

Cartofi prajiti cu chiftele

Azi am preparat o mancare rapida pe placul familiei mele.
Nu e greu de ghicit ce mancare ii place sotului meu cel mai mult:) cartofi pai normal:)
Si copiii s-au luat dupa el ca sa sa nu ramana singurul:). In ultimul timp am tot evitat sa mai fac cartofi pai dar o data pe luna (sau de mai multe ori:))) tot trebuie sa fac ca altfel nu am pace:)).

Asa ca azi va dau ideea ce sa faceti de mancare, o mancare rapida.

Chiftele din carne de porc...pe care stiti foarte bine cum sa le faceti (oricum le gasiti Aici si Aici ) doar ca va dau ideea sa le prajiti in gratarul cu capac pentru ca grasimea din carne sa se scurga si sa nu ramana atat de grase. Chiftelele trebuie sa stea maxim 20 minute, 10 minute pe fiecare parte pentru ca sa se rumeneasca frumos.Si sa faceti cartofi prajiti, cum ii faceti deobicei.
Si sa aranjati pe farfurie alaturi de castraveti covasiti dupa reteta de (Aici). Si puteti presara niste cascaval razuit pe razatoarea mica.


Simplu nu?
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons