luni, 23 august 2010

Armata de pinguini:)

Ca aperitiv pt ziua sotului meu am facut niste pinguini umpluti cu branza.
Reteta e simpla doar ca trebuie putina rabdare:))

Avem nevoie de:

20 masline negre fara sambure
crema de branza ce doriti
1 lingura smantana
1 ceapa rosie
4 felii de paine
piper
2 morcovi
scobitori
Eu am luat 2 cutii de masline dar a fost destul doar una- neapart decojite ca altfel nu puteti sa scoateti samburii daca nu aveti ustensila de scos samburi.
10 masline (sau cati pinguini doriti sa faceti) se cresteaza in lungul si 10 se lasa asa. Toate se umplu cu branza amestecata cu o lingura de smantana si se condimentaza cu putin piper.Morcovii se taie rondele si se decupeaza forma de picior, pastrand bucatile deoarece acelea vin la cioc.Feliile de paine se ung cu crema de branza si eu am taiat si o ceapa rosie peste.Se unesc feliile si se taie cubulete
Se implanta mai intai in scobitoare capul (maslina intreaga) , apoi maslina crestata, apoi morcovul si ultima oara feliile de paine. Se fac ochii cu o scobitoare iar pt cioc se introduce o bucata de morcov dupa ce in prealabil am crestat cu cutitul putin maslina.
Foarte de efect aceasta armata de pinguini:)Am facut si catapulte :)) din chiftele prajite in cuptor pe hartie de copt in care am adaugat si putin chilli si niste frunze de patrunjel. Si le-am dat prin susan pe unele si pe altele prin susan si chimen. Delicioase!!!
Nu e asa ca sunt draguti?::))
Pofta buna!!!

Sursa: Aici

16 comentarii:

Anca (tort.personalizat) spunea...

Chiar sunt ff draguti. Am incercat si eu o data... dar erau vreo 25 de platouri si renuntat :))

Bianca spunea...

Haha Anca..e mult de lucru dar merita! Surpriza invitatilor a fost mare.
Si eu am muncit vreo ora buna..daca nu mai mult:))

Sarea in bucate spunea...

HIHIHI CE DAGUTI SUNT..II MAI VAZUSEM...MERITA INCERCATI AU EFECT SCONTAT:)

Anca spunea...

ce draguti au iesit

Mari spunea...

Belicios platoul tau!
Si eu migaleam ore, dar acum nu mai am rabdare.

Lissa's Cakes spunea...

Ce faini sunt pinguinii,sunt tare de efect,o sa ma inarmez si eu cu rabdare si o sa-i fac ,doar sa vina ocazia.

Unknown spunea...

Ce draguti sunt! N-as putea sa ii mai mananc!

Janet spunea...

Migalosi dar aratosi!

Cristina spunea...

Arata foarte bine. Felicitari pentru rabdare.

MIMI spunea...

hei,ce armata simpatica!

Bianca spunea...

Multumesc fetelor pentru aprecieri!!

Petite Foury spunea...

Bianca, esti culmea rabdarii :-) Arata super!

Ioana Purdea spunea...

sunt super Bianca. ce idee faina, mai ales pt. party-urile copiilor.

Bianca spunea...

Ioana, sa vezi ce incantati au fost si adultii:)) Mai ceva ca si copii:))

Maya spunea...

Tu ai nervi! :D
Foarte draguti pinguinii tai!O sa pun si eu aceasta idee în aplicatie.Merci!
Vad ca ai fost harnicuta.Ti-ai pus muraturi/ conserve.Esti pregatita pentru vremea rece.
Si eu am pus castraveti,gogosari din aia mici,gogonele...am facut bulion,zacusca.Anul asta însa nu am facut nici o conserva dulce.Anul trecut în schimb am facut vreo 5 feluri de dulceata,compot,marmelada...

Hai ca m-am întins.Te pup!

Bianca spunea...

Maya, lasa draga ca numai o data am avut nervi:)
A fost placut sa fac pinguinii pentru reactia celor care s-au delectat din ei.
Eu de exemplu nu am gustat nici unul ca nu imi plac maslinele negre:) Doar cele cu anchoa si doar de anul asta cand le-am gustat in Spania:)
Si eu am fost harnicutza si am tot pus anul asta de toate:)
te pup si eu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons