vineri, 4 iunie 2010

Mancare de mazare verde cu cabanos


Pentru azi la amiaza am facut o mancare de mazare. Simplu de facut si foarte buna.

Avem nevoie de:

800 g mazare congelata
2 cepe marisoare,
sare,piper, boia
4 linguri smantana
2 linguri faina
100 ml lapte
putin ulei

Ceapa se toaca marunt si se caleste in putin ulei. Cand e calita se adauga putina boia si se pune mazarea congelata. Se completeaza cu apa cat sa o acopere. Se lasa la fiert cam 30 minute dupa care din faina, smantana si lapte facem o dresatura pe care o turnam peste mazare. Lasam sa mai dea o data in clocot si stingem focul.Am servit impreuna cu cabanos prajit intr-o tigaie cu putin ulei ( cam 2 minute). Si cu salata de varza proaspata!!Oricine stie sa faca mancarea asta:) Eu v-am dat ideea nu?:)
Pofta buna!!!

1 comentarii:

Bianca spunea...

Buna Vincent. Am sa te adaug la lista mea de bloguri. Ma bucur ca iti place blogul meu!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons