sâmbătă, 19 iunie 2010

Cartofi noi la cuptor


Pentru azi am vrut un pranz usor asa ca am optat pentru niste cartofi la cuptor si o salata de vara. Pentru a face cartofii avem nevoie de:

600 g cartofi noi mici
putin patrunjel tocat
putin oregano
putin marar
cativa catei de usturoi
5 linguri smantana

100 g cascaval

putin ulei
sareCartofii se pun la inmuiat in putina apa si se curata cu buretele de sarma. Se unge o tava cu ulei (eu am uitat) si se pun cartofii peste care adaugam:
patrunjelul tocat
marar, oreganousturoiul taiat
smantanacascaval
sare
o cescuta de apa
Se da la cuptor pentru 45 minute la foc moderat. Nu va faceti griji daca se arde in partea de jos tava, dupa ce scoateti cartofii se pune apa in tava si dupa 15 minute se poate spala foarte bine.Se serveste cu ce doriti dumneaovastra!!!
Eu am servit cu o salata de vara usoara.Pofta buna!!!
Multumesc de idee Gabriela.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons