joi, 6 mai 2010

Salata cu cremvusti

A venit primavara si pietele abunda de legume proaspete. Trecand prin piata am cumparat si eu tot ce trebuie pentru a face o salata buna.

Pentru 3 portii avem nevoie de:

o jumatate de salata verde
2 rosii
o jumatate castravete lung

3 fire ceapa verde

4 cremvusti de pui

100 g branza (eu am pus burduf+ cas de oaie)

2 linguri ulei de masline

sare+ amestec 12 condimente

optional putin mujdei de usturoi facut cu iaurt degresat
Legumele se curata si se taie bucatele. la fel am procedat si cu branza si cremvustii pe care i-am fiert inainte. Am amestecat toate intr-un bol, am adaugat uleiul de masline si condimentele.Simplu nu?
E foarte, foarte gustoasa.
Am mai adaugat putin mujdei de usturoi facut cu iaurt.Eu pana de ceva vreme nu mancam salata, adica nu imi placeau salatele pentru ca nu stiam sa le fac..eu puneam doar legumele si sarea si...asa nu au gust bun. Adica asta cred ca e explicatia ca acum mananc si inainte le uram:)Pofta buna va doresc in caz ca v-am facut pofta:) !!!

6 comentarii:

giovanna spunea...

bine ai revenit!!!
si imediat de abandonezi din nou:)
te-am pupat

Bianca spunea...

Lasa Giovana ca nu lipsesc mult:) Vreo saptamana:)
Pup si eu.

Unknown spunea...

Abi astept sa-mi spui cum ai petrecut!
Te pup.

Mariana spunea...

Nu merge nimic cu crenvusti...salata o fi buna dar fara ei!!!
Mai bine scrie unde lipsesti(daca bine inteles se poate)...
Ce faci? esti bine sper!
O seara placuta!

Bianca spunea...

Daniela multumesc. E superb in Barcelona, am sa scriu o postare despre Barcelona cand ma intorc acasa.
Mariana, sunt in Barcelona si mai stau cateva zile.

Mariana spunea...

Wauuu !!! ce fain!
Sedere placuta!
Ceva poze vor fi???
Te astept!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons