sâmbătă, 22 mai 2010

Drob de legume- Chec aperitiv

Maine sunt Rusaliile as aca m-am gandit sa fac un drob de legume.
Reteta am luat-o de la Daris de Aici dar am modificat pe ici pe colo cantitatile. Multumesc Daris pentru reteta.

Asadar avem nevoie de:

5 oua,
500g ciuperci
2 legaturi ceapa verde
o legatura marar (eu am avut la congelator)
o legatura patrunjel
2 morcovi rasi
un pic telina rasa
2 linguri smantana,
5 linguri faina,
400 grame cascaval ras
sare, delikat
putin ulei de maslineCeapa se taie marunt si se pune intr-o cratita sa se caleasca cu putin ulei. intre timp taiam ciupercile bucatele si le adaugam si pe ele peste ceapa. Tocam patrunjelul si mararul si il adaugam si pe el. Morcovii rasi si telina se pun si ei la calit. Punem putina sare si delikat pentru ca ciupercile sa lase mai bine apa, iar aceasta prin fierbere se evapora.
Ouale se separa, albusele se bat spuma, iar galbenusele se amesteca cu cascavalul ras, cu faina, smantana. Cand ciupercile au scazut si nu mai au apa(cam 15 minute) amestecam compozitiile, mai intai albusele se pun peste galbenuse iar apoi se pune amestecul cu ciupercile.Se tapeteaza 2 tavi de chec cu ulei si faina si se toarna compozitia in ele.Se dau la cuptor la foc moderat pentru 45 minute.
Se lasa sa se raceasca iar cand sunt reci se taie felii si se pun pe farfurie.
Se servesc cu rosii, ceapa sau ce doriti.E un aperitiv minunat!!!! , gustul de ciuperci -verdeata il face deosebit.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons