duminică, 25 aprilie 2010

Pulpe de pui la cuptor in punga magica


E duminica. Ce poate fi mai placut decat sa iti iei familia si sa iesi afara la un gratar pe malul unei ape? Hmmm, e '' sportul"nostru preferat atunci cand timpul ne permite.
Dar ce poate fi mai urat decat sa te prinda ploaia inainte ca tu sa mananci gratarul? Urattt da:))
Asa ca am adus pulpele de pui acasa si le-am gatit aici in cuptor.

Ce am avut nevoie?

10 pulpe inferioare de pui
1 kg cartofi

500 g ciuperci

o punga cu condiment (de la Maggi am avut)

putina boia
o ceapa

4 catei usturoiSe curata cartofii si se taie in 6 sau 4 depinde de marimea lor. Ciupercile se taie si ele daca sunt mari (in bucati mai mari) si se pun intr-un bol. Se adauga pulpele si se condimenteaza cu condimentul din punga magica. Adaugam si putina boia de ardei dulce, ceapa taiata marunt si usturoiul taiat cu cutitul.
Amestecam bine cu o lingura si punem toata compozitia in punga, o legam la gura si dam la cuptor pentru o ora.Dupa o ora se taie punga cu cutitul si se lasa compozitia afara sa se rumeneasca pentru inca 10 minute.Asta e tot...o mancare foarte buna si usor de facut.
Am servit cu mujdeiul de usturoi pe care l-am pregatit pentru gratarul de afara:))
Jumatate de cantitate mi-a ramas si pentru maine asa ca o voi incalzi la cuptor. Pofta buna sa aveti!!!

5 comentarii:

geta spunea...

foarte bun!si mai e si o varianta rapida,cum imi place mie!

ghiocel07 spunea...

Super idee. Nu am facut niciodata in punga decat pulpele, nu si cartofii. Mi-ai dat o idee nemaipomenita. Multumesc.

Bianca spunea...

Geta, da varianta foarte rapida:)
Ghiocel sunt foarte buni facuti asa. Incearca-i.

giovanna spunea...

waw ce de ai mai gatit d ela tort incoace....
harnicuta ca o albinuta:)

Flori M spunea...

Ce de retete apetisante! Arata tare bine puiul la punga!
Spor la bucatarit!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons