sâmbătă, 24 aprilie 2010

Pastrav cu cartofi aurii

Zilele trecute am cumparat peste proaspat de la Metro. Mi-a fost pofta de pastrav.
Am venit cu el acasa si m-am apucat sa il fac. Foarte simplu si rapid.
L-am spalat si curatat, l-am uscat cu cateva servetele absorbante si l-am dai prin faina de malai dupa ce in prealabil l-am condimentat cu condiment special pentru peste si cu putin chilli.L-am prajit in ulei..Langa el am facut si cartofi aurii.
Cartofii i-am curatat si taiat in patru si i-am pus la fiert pentru 5 minute (de cand au inceput sa fiarba). I-am scurs de apa si peste am presarat boia de ardei dulce si delikat si am amestecat incet.I-am prajit in baie de ulei pret de 5 minute.
Am servit impreuna cu pastravul prajit, cu mujdei de usturoi si varza murata.Un deliciu.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons